Mycie silnika

W trakcie eksploatacji silnik spalinowy się brudzi to proces naturalny. Komora silnika nie jest szczelna i dostają się do niej różne zanieczyszczenia, głównie od spodu. Zwłaszcza wtedy, gdy w aucie nie zastosowano osłon dolnych. Albo wtedy, gdy te osłony zostały uszkodzone w trakcie eksploatacji (uszkodzenia mechaniczne). Na silniku mogą również pojawić się inne zanieczyszczenia. To …

Mycie silnika Read More »

Najczęstsze wady oraz uszkodzenia powłok lakierniczych

Zagadnienia, które każdy lakiernik powinien znać to wady i uszkodzenia powłok lakierniczych i ich usuwanie/naprawianie. Wady powłok lakierniczych powstają zazwyczaj z powodu nieprzestrzegania zasad procesów technologicznych lub złych warunków panujących w lakierni. Główne przyczyny to złe przygotowanie i dobór materiałów, niezachowanie zalecanych czasów odparowania, złe warunki otoczenia oraz niewłaściwa technika aplikacji. Poniżej przedstawiamy opis wad …

Najczęstsze wady oraz uszkodzenia powłok lakierniczych Read More »

Zabezpieczenie antykorozyjne w naprawach lakierniczych

Większość producentów samochodów udziela od 8 do 12 lat gwarancji ochrony perforacyjnej. Dotyczy ona korozji powstałej od środka profilu zamkniętego od zewnątrz, powodującej przerdzewienie na wskroś. Jednak producenci samochodów zabezpieczają się zapisami w umowach gwarancyjnych, według których wyklucza się działanie czynników zewnętrznych, takich jak: uderzenie kamienia, piachu, działanie soli i innych szkodliwych czynników. Dodatkowo aby …

Zabezpieczenie antykorozyjne w naprawach lakierniczych Read More »

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij